Nowy szablon!

To będzie krótki post. 
Otóż pewna fantastyczna blogerka, zajmująca się grafiką, stworzyła szablon specjalnie dla mnie. Chciałam konkretnie mieć to hasło czyli: Dbam o wyobraźnię, czym się przecież zajmuję ;) Czytając książki dbam o swoją i zachęcam innych do tego samego. Jako że na imię mam Malwina tak też widnieje w tle. Zmieniłam Clary na Malwinę, stając się tym samym trochę mniej anonimowa ;)
Teraz najważniejsze! Najbardziej interesuje mnie wasza opinia.

Jak wam się podoba ? :)


Trzymajcie się ciepło w te piękne, już prawie jesienne dni! :)

31 komentarze

  1. Tak bajecznie się zrobiło, na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon naprawdę mi się podoba, piękny jest. Przywodzi trochę na myśl tę nadchodzącą jesień.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, nowy, świeży szablon. :)
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie się tutaj u Ciebie zrobiło- tak świeżo, soczyście zielono i jak pisała alicjamagdalena bajecznie. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie zmiany na plus :) Bardzo delikatny i skormny szablon co jak najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto i przejrzyście. Zdecydowanie na plus. I dobrze, że jesteś mniej anonimowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorystyka przyjemna dla oka ;). Ten skos z lewej od razu rzuca się w oczy... Ten szablon ma pazur ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest taki klimatyczny i kolory nie są w nim rażące, bardzo mi się podoba, będzie miło rzucić okiem na Twoje recenzje, a od czasu do czasu na ten szablon :D

    http://dzikie-anioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny szablon :) Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie jest teraz! Przejrzyście i ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny szablon :) Prosty, klimatyczny i dość nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, choć zmieniła bym pole postu na białe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo jesień to moja ulubiona pora roku ;)

      Usuń
  14. Powiem Ci, że mi ten szablon bardzo się podoba. Tylko do zmiany nicka muszę się przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie, choć osobiście nie przepadam za kolorem zielonym. Ja również ostatnio zmieniłam wygląd bloga :)

    im-bookworm.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny szablon, ale przeszkadza mi, że zdjęcia są takie malutkie;D Ale wygląd super, podoba mi się motto "Dbam o wyobraźnię".;DD

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że nie tylko ja wprowadziłam zmiany na blogu. Szablon piękny, soczyście zielony, myślę że w zimie będzie przypominał o lecie :D
    Tylko drobna uwaga: poproś o drobne poprawki przy liczniku odwiedzin - jedna cyferka pojawia się na dole ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie przejrzyste szablony :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Biały daje po oczach jak świeży śnieg, czarny uwierz jest dużo lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie! Retro książki po lewej stronie - toż to coś, co lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń