Nowe książki


Taki o to misz masz ksiażkowy zdobyłam w tym miesiącu:

1. Dziewczyny atomowe - z Biedronki 
2. Coś do stracenia - od Jaguara
3. Hopeless - zakup własny
4. Wymarzony dom - zakup własny
5. Trafny wybór - z Biedronki
6. City of heavenly fire - zakup własny
7. W pogoni za rozumem - zakup własny
8. Brazylia - od Insignum
9. Kuchnia filmowa - zakup własny
10. Zaczaruj mnie - od Literackiego
11. Dziękuję za wspomnienia - z Biedronki
12. Dziennik Bridget Jones - zakup własny
13. Nie tylko o łajdakach - od SOL
14. I dobry Bóg stworzył aktorkę. - od SOL
15. Jajko z niespodzianką - od Literackiego
16. Zaczarowane życie - zakup własny
17. Zakochać się - od Akurat
 
Część książek już  zrecenzowałam, niektóre kupiłam na przecenie w Biedronce za 9,99 zł. Podobnie "Kuchnia filmowa", którą kupiłam w tej samej cenie w mojej lokalalnej księgarni. Zachwycona "Ruchomym zamkiem Hauru" postanowiłam zaopatrzeć się w pozostałe książki pani Jones co jak się okazało jest nielada wyzwaniem bo nigdzie nie można znaleźć jej książek ale jedną udało mi się kupić. Do tego zdobyłam ostatnią część "Miasta kości" napisaną w oryginale. Książka jest ogromna! Możecie zobaczyć porównanie do poprzednich części na facebooku bloga ;) Pozostaje zadać mi pytanie ktoś, coś ? :)


23 komentarze

  1. To ,,Dziewczyny atomowe" były w Biedronce? nie wiedziałam :( Ja kupiłam w Biedrze tylko 2 książki Zafona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobycze :) Byłam w Biedronce ale się spóźniłam i mi wykupili ciekawsze tytuły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne książka Clare, muszę ją szybko przeczytać, uwielbiam Dary Anioła;) Hopeless też chętnie bym przygarnęła, ale inne pozycje też ciekawią, muszę wpaść do biedry. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O Biedronka ma znowu kącik książek w promocji? Koniecznie muszę zajrzeć :)
    Znam jedynie "I dobry Bóg stworzył aktorkę" oraz "Nie tylko o łajdakach".

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe nabytki. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak oglądam stosiki, to od razu się mniej winna czuję, że się znowu obkupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja zazdroszczę:) Póki co ograniczam swoje zakupy (logistycznie miejsce mi się kurczy:()

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje zdobyczy :) Biedronkowe promocje jak zwykle zaskoczyły nas pozytywnie, też udało mi się upolować "Trafny wybór"

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także zazdroszczę, ale na razie mam mocne postanowienie, by nie kupować więcej książek (zobaczymy, co z tego wyjdzie :D).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne książki! Chyba wszyscy polowali w Biedronce :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne nabytki. Życzę miłej lektury i czekam na recenjze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też właśnie stosik i widzę nawet książkę, którą obie mamy :D Jestem bardzo ciekawa Hopeless, która właśnie do mnie jedzie.
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szczerzę zazdroszczę tej sterty!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja chciałam kupić "P.S Kocham Cię" w Biedronce, i nie było :(( Za to drugą część Percy'ego Jacksona ( w filmowej okładce) wrzucili do koszyka w ilości 7 (przynajmniej tyle się doliczyłam :) A "Dziewczyn atomowych" ja również nie widziałam.
    Chcę przeczytać "Hopeless" ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kupiłam ostatnio w Biedronce Trafny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam "I dobry Bóg stworzył aktorkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hopeless i Coś do stracenia mam więc będziemy mogły porównać wrażenia :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej jestem ciekawa 'Hopeless '.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też kupiłam dwie książki w Biedronce. Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochaj się od Ahern bym Ci podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale gruba książka Clare serio:D wow:) ja też zajrzałam do Biedronki i wzbogaciłam się o 2 książki :))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny stos :) Ja dzisiaj byłam w Biedronce, ale niestety nie było żadnych ciekawych książek :(

    OdpowiedzUsuń
  23. biedronka coraz bardziej zachwyca swoimi promocjami. przyjemnego czytania i silnej ręki do trzymania Miasta - skoro jest ogromne to będzie pewnie też i ciężkie :)

    OdpowiedzUsuń