Top seriale!
Seriali oglądam naprawdę sporo. Wybrałam jednak dla Was mój top 8. Te najlepsze z najlepszych, które oglądam namiętnie i nieprzerwanie. Mam nadzieję, że coś znajdziecie dla siebie, bo warto w przerwie między czytaniem obejrzeć coś świetnego.
1. Once upon a time.
O tym serialu powstała nawet osobna recenzja . Jest to mój ukochany serial. Absolutnie numer jeden. Opowiada o znanych baśniach z zupełnie innego punktu widzenia. Nie mogę doczekać się 10 marca kiedy to będzie nowy odcinek ! Łuhu !
2. Czas Honoru
Seriale i filmy o II wojnie światowej obejrzałam chyba wszystkie jakie są, jednak nasz rodzima polska produkcja jest jedną z najlepszych. Wszystkie 5 sezonów mam w małym palcu. Odcinki znam na pamięć i często do nich wracam.
3. Sherlock
Moja przygoda z Sherlockiem rozpoczęła się jakieś 2 lata temu. Nie mogę przeżyć faktu, że serial ma tylko 9 odcinków. Przygody genialnego detektywa moim zdaniem powinien obejrzeć każdy bez wyjątku!
4. How i met your mother
Mimo że jak poznałem ma aż 9 sezonów to jego poziom cały czas jest wysoki. Perypetie 5 przyjaciół są sympatyczne, śmieszne i rozrabiające. Po raz kolejny wróciłam do serialu i oglądam od nowa ;) (Barney the best of all!)
5. Suits
Ten serial o adwokatach to mistrzostwo. Mike mimo że nie skończył żadnych studiów podjął pracę w kancelarii, w której pracuje Harvey, bo ma niesamowitą pamięć. Dla samego Harveya warto oglądać!
6. The Carrie Diaries
Jeśli chcecie przenieść się do liceum lat 80 to coś dla was. Carrie znana z popularnego serialu "Seks w wielkim mieście" cofa się w czasie. Jest nastolatką. Poznajemy jej rodzinę przyjaciół. Serial bardzo dobry, który przyjemnie się ogląda. Jak na razie są tylko dwa sezony.
7. Gra o tron
Od tego serialu broniłam się rękami i nogami, ale w końcu postanowiłam dać mu szansę i obejrzeć pierwszy odcinek. Obejrzenie całości zajęło mi chyba tydzień. Godny polecenia.
8. The following
Cały sezon obejrzałam w trzy dni. Serial ten o seryjnym mordercy jest rewelacyjny! Serio! Joe Carool i Ryan Hardy to mieszanka wybuchowa!
Kiedyś oglądałam Vampire Diaries, ale poziom spadł strasznie nie da się już tego oglądać. Pretty Little Liars również jest nudne jak flaki z olejem. Podobnie jak Glee, czy Plotkara, której nie dałam rady obejrzeć.
Oglądacie jakieś seriale? Polecacie coś ? :)
24 komentarze
SUPERNATURAL i TEEN WOLF są genialne <3
OdpowiedzUsuńBIG BANG THEORY też jest super
Popieram ONCE UPON A TIME :) Niech żyje Rumpel i Charming Herbata :)
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńWiele z tych seriali znam.
OdpowiedzUsuńSzkoda, że nie nie oglądam "Czasu honoru". ;/
Supernatural, American Horror Story, 2 Broke Girls <3
OdpowiedzUsuńZnalazłam coś dla siebie, choć Once Upon A Time oglądam i też jestem zachwycona.
OdpowiedzUsuńMi ten Sherlock nie pasował. Zupełnie i absolutnie. Ja zaś oglądałam Przygody Merlina, Dwie spłukane dziewczyny, Życie w Cranford, Jak poznałem waszą matkę, Skins (UK), The walking dead, a wcześniej jeszcze to trochę Awkward i Glee ale... to było nudne. I oczywiście Gotowe na wszystko, Świat bez końca oraz Lost:Zagubieni. ;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam serdecznie!
Once Upon A Time rządzi!!!
OdpowiedzUsuńPLL jest dla Ciebie nudne? :D Z taką opinią się jeszcze nie spotkałam. Ja z niecierpliwością czekam na każdy odcinek :)
OdpowiedzUsuńJa nie rozumiem fenomenu "Once upon a time". Obejrzałam kilka odcinków z narzeczonym i jakoś się nie wciągnęliśmy. Za to Sherlock, Suits, Gra o tron - są genialne :)
Uwielbiam OUAT, ale jeszcze bardziej niż powrót tego serialu czekam na powrót jego serii spin-off (OUAT in Wonderland), który pokochałam całym sercem ;)
OdpowiedzUsuńFajne zestawienie, może wybiorę z listy coś dla siebie. Myślałam o The Carrie Diaries - ale to jakby prequel? A ja oryginalnej serii "Seks w wielkim mieście" nie znam wcale.
Oglądam - i wciąż mi mało - "Grę o tron". Zaczęłam właśnie przygodę z Sherlockiem.
OdpowiedzUsuńUwielbiam Sherlocka! Straszne jest to, że nawet producent nie wie, kiedy będzie 4 i 5 sezon, ale prace już trwają. Przynajmniej nad scenariuszem...
OdpowiedzUsuńCo do innych - nie oglądam. "Grę o Tron" obejrzę po przeczytaniu pierwszej części, "Once upon a time" oglądała koleżanka i mnie też ciekawi. Jak na razie muszę skończyć "Arrow". Polecam!
Arrow obejrzałam trzy odcinki nudne jak nie wiem co ;p
UsuńKażdy odcinek ,,Gry o tron" traktuję jak krótkometrażowy, rewelacyjny film. Bardzo tego żałuję, że nie oglądam już tego serialu, ale najpierw chcę przeczytać książki Martina, a potem relaksować się przed telewizorem.
OdpowiedzUsuńNie znam Carrie Diaries - naprawdę warto?
OdpowiedzUsuńjeśli lubisz seriale o modzie i czasach liceum to warto ;)
UsuńTrzeci sezon Sherlocka mnie rozczarował, Carrie oglądam z przyjemnością, Once upona time, Jak poznałem waszą matkę i Czas Honoru już dawno mi się znudziły :)
OdpowiedzUsuńCo ?! Trzeci sezon był cudowny :D
UsuńMi się once i jak poznałem i czas honoru nigdy nie znudzą ;)
Z Twojego zestawienia oglądałam tylko "Czas honoru" i "Gę o tron". Jeśli chodzi o ten ostatni, to nie mogę doczekać się kolejnego sezonu! <3
OdpowiedzUsuńJa też ! :D
UsuńCóż... moim ulubionym serialem chyba na zawsze zostanie ,,Plotkara" :))
OdpowiedzUsuńKiedyś chciałam to obejrzeć, ale nie dałam rady skończyć ;d
UsuńZ podanych przez ciebie seriali oglądam tylko''Czas honoru'', za ''Grę o tron'' '' zamierzam się zabrać, a ''Suits oglada moja siostra i czasem tez coś zerknę :)
OdpowiedzUsuńSherlock <33 gra o tron <3
OdpowiedzUsuńKocham, kocham, kocham Once upon a time ! Zgadzam się z Tobą, co do Pretty Little Liars, ale Glee ? Nie, nie glee uwielbiam ;)
OdpowiedzUsuńPolecam Supernatural i od niedawna Czarownice z Est End ;)