Stos wiosenny plus kulinarne nabytki


Dzisiaj wiosenny stosik. Poniższe książki są i z wymiany i z biblioteki i od wydawnictw. Jako że rozpoczęłam swoją pierwszą pracę nie miałam ostatnio za dużo czasu czytać stąd też posty pojawiały się rzadziej. Na pocieszenie mam stosy z książkami kulinarnymi. Chyba wszystkie jakie mam ;)


 

od góry: 
1. Chwila szczęścia - od wydawnictwa Muza [recenzja]
2. Sto imion - od wydawnictwa Akurat
3. Dziewczyna w mechanicznym kołnierzu - od wydawnictwa Fabryka Słów
4. Mechaniczny anioł - z wymiany [recenzja]
5. Mechaniczny książę - jw.
6. Mechaniczna księżniczka - zakup własny
7. Biała królowa biblioteka


A o to wszystkie moje książki rozprawiające o gotowaniu. Zdecydowanie więcej jest tu tych na temat słodkości. Moją dumą są aż trzy Nigelle i zbiór trzech książek "The sweet treats collection" tytuł mówi sam za siebie ^^


W tym miesiącu na kindla zdobyła między innymi:


Zaczęłam oglądać nowy serial pt: Regin jest niesamowicie rewelacyjny !
Oprócz tego z utęsknieniem czekam na nowe odcinki Once upon a time. Niechże w końcu dadzą Rumpla!

36 komentarze

  1. Pozazdrościć zdobyczy <3
    Szczególnie jestem ciekawa "Białej królowej" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :D grube tomiszcza od Philippy Gregory to zawsze strzał w dziesiątkę :D

      Usuń
  2. Miłej lektury, świetne stosiki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle Clare... tyle szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie pierwsze książki od góry, z pierwszego stosiku czytałam już. ,,Chwila szczęścia'' niestety mi nie przypadła do gustu, ale ,,Sto imion'' jak najbardziej tak. Pozostałych książek nie znam, dlatego będę czekać na twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila szczęścia też mi się umiarkowanie podobała, natomiast sto imion jeszcze przede mną :)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa Serii Demonicznych Maszyn, bo bardzo polubiłam dary anioła i nie wiem czy przeczytać :/
    A u mnie nowa recenzja :) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałabym "Sto imion", gdyz właśnie będę czytać inna książkę autorki. Pozdrawiam, przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stos przepiękny!
    Czytaj czym prędzej ''Diabelskie Maszyny''. Genialna seria, ja obecnie czytam trzeci tom.
    Tyle przepięknych książek... *U*
    Życzę Ci przyjemnej lektury :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie zazdroszczę książek Nigelli!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo się tego nazbierało :) Za sobą mam trylogię diabelskich maszyn, jak również powieść "Spotkajmy się w kawiarni" i książkę z przepisami Julii Child :)
    przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te książki o gotowaniu całkiem ciekawie wyglądają :]. Reszta zresztą też, ale Nigelli zazdroszczę ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stosik! I pierwszy i kolejne :) U mnie z czasem też słabo, ale książki nadal mi towarzyszą. Pozdrawiam i życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stosiki, mnóstwo czytania. Bardzo chciałabym przeczytać "Sto imion" :)
    Ach praca, praca zabiera cenny czas, ale cóż trzeba pracować:) Powodzenia życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne stosiska. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To masz co czytać. Wspaniały stos!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny stos:) Oj, będziesz miała co czytać.
    Zazdroszczę Ci takich słodkich książek kulinarnych:) Sama mam mały zbiór, ale powoli zaczynam się przekonywać do książek o gotowaniu i coraz częściej z nich korzystam:)
    Ostatnio oglądałam książki Nigelli w empiku i chyba zdecyduję się na zakup, którejś z nich.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielki stos! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Od siebie polecam Mechaniczną trylogię. Posiadam też te czerwony zbiór The sweet treats collection - same zdjęcia zaostrzają apetyt. Bardzo zazdroszczę ,,Stu imion" Ahern i tych wszystkich książek kucharskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie tytuły zapowiadają się interesująco! Przyjemnej lektury! "Reign" jest całkiem fajnym serialem, ale jeśli mnie zapytać, w tym sezonie premierę miały lepsze nowości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przedstawionych przez Ciebie książek posiadam jedynie "Francuskiego szefa kuchni" i obie pozycje z wydawnictwa Seven, więc z przyjemnością zapoznam się z Twoimi opiniami na temat reszty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę "Stu imion" :) Dużo, dużo książek o gotowaniu! Ja nie mam ani jednej :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za książkami kulinarnymi, ale ,,Ucztę lodu i ognia" chętnie bym przygarnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sssuuuuuper stoisk i pozycja! kulinarne książki uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawi mnie te Sto Imion. Czekam na recenzję! Plus piękny stosik, ach. :)
    http://getatimewithbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę! Wspaniały stos :) Życzę miłego czytania i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny stosik! Miłej lektury życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niektore książki mam w planach, więc bedę czekać na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ wspaniałe stosiska książek!

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie zaopiekowałaby się książkami kulinarnymi:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa jak Ci się Ahern spodoba;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę Nigelli :) uwielbiam oglądać jak ona gotuje :) wydaje się taka ciepłą osobą, don tego piękna kobieta :D daj znać czy są tam jakieś przepisy, które można przenieść do naszej kuchni :) bo wiem, że ona gotuje tak "po angielsku" :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę tak wielu nowości i tak licznego stosika! :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zapraszam na podsumowanie marca w wyzwaniu Czytam Opasłe Tomiska: http://recenzjeami.blogspot.com/2014/04/czytam-opase-tomiska-podsumowanie-marca.html
    jeżeli zapomniałaś podesłać mi linki do tomiszczy za marzec - jeszcze możesz to zrobić, pozbieraj wszystkie z bloga i z LC i ogólnie z przeczytanych i podrzuć mi w komentarzu a ja dopnę je do podsumowania
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń