Top seriale!

Seriali oglądam naprawdę sporo. Wybrałam jednak dla Was mój top 8. Te najlepsze z najlepszych, które oglądam namiętnie i nieprzerwanie. Mam nadzieję, że coś znajdziecie dla siebie, bo warto w przerwie między czytaniem obejrzeć coś świetnego.



1. Once upon a time.
O tym serialu powstała nawet osobna recenzja . Jest to mój ukochany serial. Absolutnie numer jeden. Opowiada o znanych baśniach z zupełnie innego punktu widzenia. Nie mogę doczekać się 10 marca kiedy to będzie nowy odcinek ! Łuhu !



2. Czas Honoru
Seriale i filmy o II wojnie światowej obejrzałam chyba wszystkie jakie są, jednak nasz rodzima polska produkcja jest jedną z najlepszych. Wszystkie 5 sezonów mam w małym palcu. Odcinki znam na pamięć i często do nich wracam.



3. Sherlock
Moja przygoda z Sherlockiem rozpoczęła się jakieś 2 lata temu. Nie mogę przeżyć faktu, że serial ma tylko 9 odcinków. Przygody genialnego detektywa moim zdaniem powinien obejrzeć każdy bez wyjątku!



4. How i met your mother
Mimo że jak poznałem ma aż 9 sezonów to jego poziom cały czas jest wysoki. Perypetie 5 przyjaciół są sympatyczne, śmieszne i rozrabiające. Po raz kolejny wróciłam do serialu i oglądam od nowa ;) (Barney the best of all!)



5. Suits
Ten serial o adwokatach to mistrzostwo. Mike mimo że nie skończył żadnych studiów podjął pracę w kancelarii, w której pracuje Harvey, bo ma niesamowitą pamięć. Dla samego Harveya warto oglądać!



6. The Carrie Diaries
Jeśli chcecie przenieść się do liceum lat 80 to coś dla was. Carrie znana z popularnego serialu "Seks w wielkim mieście" cofa się w czasie. Jest nastolatką. Poznajemy jej rodzinę przyjaciół. Serial bardzo dobry, który przyjemnie się ogląda. Jak na razie są tylko dwa sezony.



7. Gra o tron
Od tego serialu broniłam się rękami i nogami, ale w końcu postanowiłam dać mu szansę i obejrzeć pierwszy odcinek. Obejrzenie całości zajęło mi chyba tydzień. Godny polecenia.



8. The following
Cały sezon obejrzałam w trzy dni. Serial ten o seryjnym mordercy jest rewelacyjny! Serio! Joe Carool i Ryan Hardy to mieszanka wybuchowa!

Kiedyś oglądałam Vampire Diaries, ale poziom spadł strasznie nie da się już tego oglądać. Pretty Little Liars również jest nudne jak flaki z olejem. Podobnie jak Glee, czy Plotkara, której nie dałam rady obejrzeć.

Oglądacie jakieś seriale? Polecacie coś ? :)

24 komentarze

  1. SUPERNATURAL i TEEN WOLF są genialne <3
    BIG BANG THEORY też jest super
    Popieram ONCE UPON A TIME :) Niech żyje Rumpel i Charming Herbata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele z tych seriali znam.
    Szkoda, że nie nie oglądam "Czasu honoru". ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Supernatural, American Horror Story, 2 Broke Girls <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazłam coś dla siebie, choć Once Upon A Time oglądam i też jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi ten Sherlock nie pasował. Zupełnie i absolutnie. Ja zaś oglądałam Przygody Merlina, Dwie spłukane dziewczyny, Życie w Cranford, Jak poznałem waszą matkę, Skins (UK), The walking dead, a wcześniej jeszcze to trochę Awkward i Glee ale... to było nudne. I oczywiście Gotowe na wszystko, Świat bez końca oraz Lost:Zagubieni. ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Once Upon A Time rządzi!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. PLL jest dla Ciebie nudne? :D Z taką opinią się jeszcze nie spotkałam. Ja z niecierpliwością czekam na każdy odcinek :)
    Ja nie rozumiem fenomenu "Once upon a time". Obejrzałam kilka odcinków z narzeczonym i jakoś się nie wciągnęliśmy. Za to Sherlock, Suits, Gra o tron - są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam OUAT, ale jeszcze bardziej niż powrót tego serialu czekam na powrót jego serii spin-off (OUAT in Wonderland), który pokochałam całym sercem ;)
    Fajne zestawienie, może wybiorę z listy coś dla siebie. Myślałam o The Carrie Diaries - ale to jakby prequel? A ja oryginalnej serii "Seks w wielkim mieście" nie znam wcale.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądam - i wciąż mi mało - "Grę o tron". Zaczęłam właśnie przygodę z Sherlockiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Sherlocka! Straszne jest to, że nawet producent nie wie, kiedy będzie 4 i 5 sezon, ale prace już trwają. Przynajmniej nad scenariuszem...
    Co do innych - nie oglądam. "Grę o Tron" obejrzę po przeczytaniu pierwszej części, "Once upon a time" oglądała koleżanka i mnie też ciekawi. Jak na razie muszę skończyć "Arrow". Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arrow obejrzałam trzy odcinki nudne jak nie wiem co ;p

      Usuń
  12. Każdy odcinek ,,Gry o tron" traktuję jak krótkometrażowy, rewelacyjny film. Bardzo tego żałuję, że nie oglądam już tego serialu, ale najpierw chcę przeczytać książki Martina, a potem relaksować się przed telewizorem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam Carrie Diaries - naprawdę warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli lubisz seriale o modzie i czasach liceum to warto ;)

      Usuń
  14. Trzeci sezon Sherlocka mnie rozczarował, Carrie oglądam z przyjemnością, Once upona time, Jak poznałem waszą matkę i Czas Honoru już dawno mi się znudziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ?! Trzeci sezon był cudowny :D
      Mi się once i jak poznałem i czas honoru nigdy nie znudzą ;)

      Usuń
  15. Z Twojego zestawienia oglądałam tylko "Czas honoru" i "Gę o tron". Jeśli chodzi o ten ostatni, to nie mogę doczekać się kolejnego sezonu! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż... moim ulubionym serialem chyba na zawsze zostanie ,,Plotkara" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś chciałam to obejrzeć, ale nie dałam rady skończyć ;d

      Usuń
  17. Z podanych przez ciebie seriali oglądam tylko''Czas honoru'', za ''Grę o tron'' '' zamierzam się zabrać, a ''Suits oglada moja siostra i czasem tez coś zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham, kocham, kocham Once upon a time ! Zgadzam się z Tobą, co do Pretty Little Liars, ale Glee ? Nie, nie glee uwielbiam ;)
    Polecam Supernatural i od niedawna Czarownice z Est End ;)

    OdpowiedzUsuń