Bullet Book. Bądź pięknie zorganizowana oraz Twój rok z Bullet Bookiem.



Szał na Bullet Journal opanował również Polskę. Sama od dłuższego czasu (ponad rok) staram się tworzyć swój ale nie jest to łatwe, ponieważ nie mam samozaparcia, żeby się pilnować i codziennie coś pisać. Doszłam do wniosku, że wolę kalendarze w formacie książki, gdzie mam dużo miejsca na tworzenie czegoś sama ale jednak jest to ograniczone pole do popisu, przez wyodrębnione miejsca na dni. Co nie zmienia faktu, że kupuję notesy w TK Maxxie z nadzieją, że coś się zmieni w tej kwestii. Z pomocą przychodzą mi i wam dwie nowe pozycje od wydawnictwa Insignis.

Pierwsza z nich to "Bullet Book. Bądź pięknie zorganizowana". Jest to już gotowy Bullet, który tylko czeka na wypełnienie. Mamy tutaj podział na miesiące, które sami możemy zapisać. Pomysły na remonty, rejestr zadań czy treningi, które są nam potrzebne. Wszystko to musimy zapisać, ponieważ w Bullet Booku są tylko nagłówki. Mamy już ciekawe wypełniania na przykład ramki, litery czy kropki, więc jeśli jesteś na początku swojej przygody z organizacją własnego czasu i nie chcesz za bardzo szaleć to nie musisz bo wiele rzeczy jest już gotowych, ale jeśli wręcz przeciwnie chcesz się czegoś nauczyć to masz wiele wolnego miejsca i przede wszystkim drugą książkę, która jest poradnikiem.

"Twój rok z bullett bookiem. Jak dzień po dniu kreatywnie zorganizować sobie życie." To poradnik, w którym dowiecie się jak wybrać idealny notes do prowadzenia bullet booka, jak przygotowywać rysunki ramek, dodatków, owoców. Książka ma już wyznaczone cele, które możemy wykorzystać albo zmodyfikować wedle własnego pomysłu. Znajdziecie tutaj również porady kaligraficzne.

Jeśli miałabym wybierać zdecydowałabym się na drugą książkę, bo ma wiele porad i pomysłów, które mogę wykorzystać przy samodzielnym tworzeniu bullet booka, a uwielbiam kupować notesy, więc książka numer jeden nie jest dla mnie.

Obie są świetnie wydane i będą dobre zarówno na początek przygody z bullet bookiem jak i przy kolejnych etapach.

A na moim Instagramie malwina_reads znajdziecie rozdanie, gdzie do wygrania są te dwie książki i kubek ze zdjęcia.

4 komentarze

  1. Obie pozycje są na mojej liście must have.Mam takie postanowienie,by stworzyć swój prywatny bullet book.Myślę,że to świetny sposób na trzymanie swojego czasu w ryzach.
    Pozdrawiam.
    czytanestrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie jestem przekonana do takiej formy kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam notesy i zawsze w okresie październik-grudzień świecą mi się oczy jak już tyle ich się pojawia na nowy rok. Niestety jednak wszystko zapisuję na zwykłym kalendarzy za 2zł, który mam na biurku. Jakoś nie mogę się przekonać do tych bullet booków wszystkich. Może jakbym już miała i zaczęło, to by się zmieniło, nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze chciałam stworzyć taki swój władny organizer, wszystkie ramki zrobić sama, jakieś inne ozdoby jest tylko jeden ważny szkopuł - za grosz nie mam do tego talentu ;D Więc takie rozwiązanie byłoby dla mnie super! ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń