It ends with us - Colleen Hoover



Och jak ja uwielbiam tę książkę. Jest cudowną rewelacją, po której łzy płynęły mi ciurkiem i nie mogłam przestać przewracać stron, aż nie przeczytałam jej do końca. A skończyłam ją jednego dnia. Jednak od początku, pewnie jesteście ciekawi dlaczego tak oszalałam na punkcie tej książki.

Lilly Bloom poznajemy w dzień śmierci jej ojca. W trakcie swoich rozmyślań nad życiem poznaje Ryle'a studenta medycyny, którego dzień też był delikatnie mówiąc nieprzyjemny. Zaczynają rozmawiać i wydawało by się, że byliby świetną parą, ale oboje nie szukają zobowiązań, więc każdy z nich idzie w swoją stronę. Jednak przewrotny los spowodował, że spotykają się rok później, kiedy to Lily jest przy finalnym etapie spełniania swojego marzenia: otwarcia kwiaciarni, dla ludzi, którzy nie lubią kwiatów. Główna bohaterka zaprzyjaźnia się z siostrą Ryle'a i spędza z chłopakiem coraz więcej czasu. Tak tak zgadza się, zostają małżeństwem. I znając inne książki Colleen Hoover tak to powinno się skończyć. Happy Endem. Szczęśliwym zakończeniem. Ale tak nie jest. 

Nie powiedziałam wam jednej ważnej rzeczy. Ojciec Lilly był bardzo wpływowym człowiekiem, który bił jej matkę przez wiele wiele lat. Lilly przysięgła sobie, że nigdy nie pozwoli sobie by mężczyzna, którego kocha podniósł na nią rękę. Przekonana, że nigdy jej to nie spotka nawet nie wie kiedy otrzymuje pierwszy cios od Ryle. 

W trakcie całej książki mamy przerywnik w postaci pamiętnika Lily, która pisała w nim listy do Ellen Degeneres. I są to tak śmieszne i wzruszające wpisy, że płakałam z obu tych powodów. Poznajemy jej pierwszą miłość i kontrast między jej ojcem a Ryle. 

Jaką decyzję podejmie Lily? Koniecznie przeczytajcie tę książkę, bo uważam że bardzo was zaskoczy i zachwyci tak jak mnie. 

PS. Nie zapomnijcie przeczytać wpisu od autorki. Wiele wyjaśnia

Ocena: 10/10
Liczba stron: 357
Wydawnictwo: Otwarte

13 komentarze

  1. Zachęcająca recenzja. Chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak bardzo chcę przeczytać tę książkę :) muszę sprawić sobie egzemplarz! Piękna recenzja, po niej mam jeszcze większą ochotę na "it Ends with us".

    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie :D
    Szczególnie, że Hoover to autorka, na którą warto zwrócić uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju, już nie mogę się doczekać aż poznam tę historię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno jest to inna powieść niż dotychczasowe autorki, więc bardzo jestem ciekawa czy mi się spodoba. Oczywiście muszę ją mieć a półce jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta historia roztrzaskała moje serce na milion małych kawałków <3 Wzruszająca i poruszająca bardzo istotny problem. Cudowna! :)

    goszaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham wszystko od CoHo i nie mogę się doczekać kupna, czytania i kochania tej książki! Oby dorównała poziomem reszcie <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo świeża,przyjemna recenzja.Widać książka zrobiła na Tobie ogromne wrażenie:)))
    https://czytanestrony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hoover jest cudowna ♡ Na pewno przeczytam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nic nie czytałam autorki, ale jedną książkę już mam na swojej półce, a z czasem z pewnością będę sięgać również po inne jej tytuły, a więc i ta lektura kiedyś do mnie zawita ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem całkowicie oczarowana tą okładką. Jest przecudowna! Moja siostra jest wielką fanką powieści Collen Hoover i własnie "In the end with us" ma na swojej półce. Już się nie mogę doczekać, aż ją od niej pożyczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam książki Coleen, więc i tę koniecznie muszę przeczytać <3 Czeka już na półce na chwilę wolnego czasu :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  13. Colleen Hoover, to świetna autorka, która tworzy niesamowite i poruszające historie. Jej najnowsza książka również jest cudowna, choć trochę inna od wszystkich. Nie mogę się doczekać jej następnych powieści! :)

    Pozdrawiam!
    Czytelniczkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń