Franco - Kim Holden



"Franco" to trzeci po "Promyczku" bohater książki Kim Holden. "Promyczek" był cudowny, absolutnie i niezaprzeczalnie wspaniały. "Gus" druga część, opowiadająca o najlepszym przyjacielu Kate była zdecydowanie słabsza, obawiałam się, że autorka w ten sposób zapoczątkowała tendencję spadkową. Na szczęście Franco" ratuje sytuację. Uf nadal jest świetnie.

Franco to młodzieniec, którego szansę mieliśmy poznać w dwóch poprzednich książkach. Wyróżniał się śmiałym poczuciem humoru, dużym sercem i talentem muzycznym. Jako jeden z członków zespołu Gusa i jego najlepszy przyjaciel znał Kate i generalnie wszystkie postaci, które występowały w poprzednich książkach. Początek książki to przerwa w nagrywaniu całego zespołu, który wesoło marnuje swój czas w barach. W jednym z nich Franco poznaje Gemmę, angielkę, która jest architektem. Między tą dwójką rodzi się przyjaźń, a następnie głębsze uczucie. Jednak Gemma wyjeżdża do Anglii, a Franco zostaje w Los Angeles.

"Franco" jest idealnym zwieńczeniem całej historii, którą rozpoczęła Kate. Świetnie było czytać przekomarzania Gusa i Franco, przez które płakałam ze śmiechu. Gemma bardzo przypominała mi Kate, była świetną bohaterką. Ta historia pochłonęła mnie dużo bardziej, niż ta opisana w drugiej części. Zakończenie jest świetne. Dobra robota Kim.

Ocena: 7/10
Autorka: Kim Holden
Liczba stron: 400
Wydawnictwo: Filia

2 komentarze

  1. Kim Holden za mało rozwinęła wątki w tej książce, ale i tak "Franco" mi się bardzo podobał :) Ale czułam lekki niedosyt po skończeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ta część podobała się najmniej. Poprzednie miały ciekawszą i lepiej rozwiniętą fabułę. W "Franco" brakowało mi parudziesięciu stron. Poza tym jakoś nie zżyłam się z bohaterami, tak jak było w przypadku poprzednich tomów.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń