Stos


Olaf pozdrawia was w świątecznym nastroju :)
Książki, które mam w tym miesiącu na półce to
od lewej:
1. "Ed Sheeran .Graficzna podróż"
2. "Małe wielkie odkrycia"
3. Twój dziennik" 
4. "Misja rodzinka"
5. "Pojedynek"
6. "Fangirl"
7. "Igły"
8. "Droga do domu"
od prawej:
1."Girl Online w trasie"
2. "Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań"
3."Masa o pieniądzach polskiej mafii" 
4. "Łotrzyki"
5. "Światło, którego nie widać"
6. "Mężczyźni bez kobiet"

Tak przedstawiają się moje książki. Część otrzymałam do recenzji, część kupiłam sama. Niektóre są już zrecenzowane. Czy coś polecacie chcielibyście przeczytacie ? :)

25 komentarze

  1. Nie zostaje mi nic innego jak polecenie Fangirl, której jestem ogromną fanką :3 Chociaż z chęcią poznałabym twoją opinię na temat Światła, którego nie widać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemnej lektury - z takimi książkami będzie taka na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojedynek i Podaruj mi miłość mam i ja ;-)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Łotrzyki i Pojedynek to książki, które bardzo chciałabym przeczytać. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej lektury! Ja chcę przeczytać "Podaruj mi miłość"

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też dziś stosikowo :) Zazdroszczę "Światła...", polecam "Fangirl" i "Podaruj mi miłość" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzę o Graficznej podróży :) Miłego czytania!

    P.S. Zapraszam do siebie na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podebrałabym "Światło, którego nie widać" i "Małe wielkie odkrycia" :)
    Życzę zaczytanego grudnia i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej zazdroszczę Eda Sheerana!jestem też ciekawa Łotrzyków. Światło, którego nie widać jest również na mojej półce, niestety niedługo muszę się z nim rozstać w bibliotece. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Podaruj mi miłość" brzmi nieźle :). // Czytałam "Fangirl" i całkiem fajna książka. Pewnie dobrych parę lat temu zrobiłaby na mnie duże wrażenie, ale i tak ok było. Bardzo szybko i przyjemnie się ją czyta. Więcej niż jeden wieczór nie ma co na nią planować ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadłam życzyć Ci udanej lektury!
    Zapraszam:
    kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się "Podaruj mi miłość", właśnie kończę czytać, a "Fangirl" mnie zawiodła. Podkradłabym za to "Światło, którego nie widać", od jakiegoś czasu mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ile książek. Życzę dużo, dużo czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podaruj mi miłość oraz Światło, którego nie widać mi się marzą i mam nadzieję, że Mikołaj to czyta i spełni. ;) Gratuluję cudownych pozycji, miłej lektury! ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się doczekać przeczytania "Łotrzyków" :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niedawno nabyłam parę z tych książek m.in: Fangirl, Podaruj mi miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podaruj mi miłość mam i bardzo Ci polecam, a sama jestem ciekawa tego Fangirl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam kilka książek z tego stosu :) Cudnie to wygląda, w sam raz takie nabytki na listopad i grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań" tym muszę się bliżej zainteresować, bo jak co roku szukam książki do czytania przy choince. Murakamiego mam już za sobą - dobry jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny stosik, mnóstwo dobrych tytułów. Zazdroszczę zwłaszcza Eda Sheerana ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. "Masę.." w domu mam, a najbardziej z Twojego stosu kusi mnie pozycja o małych odkryciach, jestem jej bardzo ciekawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak przeczytam mój mały stosik książek, to muszę w końcu przeczytać "Światło, którego nie widać". Też od dłuższego czasu planuję przeczytać "Fangirl", bo słyszałam mieszane opinie na temat tej książki i jestem ciekawa, po której stronie barykady wyląduję ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń