Stos


Książek ostatniego czasu trochę mi się nagromadziło. O to co mam do przeczytania w najbliższym czasie.


od lewej
1. Swobodna - od Akurat
2. Morze spokoju - z wymiany
3. Samotność ma twoje imię - od Zysk i Sk-a
4. Pierwsza lekcja tańca - od Literackiego
5. Black Ice - zakup własny recenzja
6. Smaczne życie Charlotte Lavigne 2 - od Literackiego
7. Zaginiona dziewczyna - wygrana w konkursie Fan Booka

od prawej
1. Miasto 44 - zakup własny
2. Zac i Mia - od Feeria recenzja
3. Szczęścia chodzą parami - od Akurat
4. Latarnia - od Albatrosa
5. Tak krucho - od Jaguara
6. Tak blisko - od Jaguara
7. Cała nadzieja w Paryżu - od Feeria
8. Przypadkowe szczęście - zakup własny recenzja

Coś czytaliście? Polecacie, odradzacie, chętnie byście mi podkradli ? :)

20 komentarze

  1. Cudowny stosik! Prawie wszystko jest na mojej liście do przeczytania. Szczególnie ciekawi mnie "Morze spokoju" oraz "Tak blisko" no i jeszcze "Zac i Mia" :) Czekam na recenzje, przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z tych książek nie czytałam, ale na kilka mam ochotę. Miłej lektury życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci zazdroszczę! :D
    Też bym chciała taki stosik!

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, sporo się tego nazbierało. Trzymam kciuki za przeczytanie wszystkich tych książek - oby to były dobre lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnej książki nie znam, więc życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam Black Ice, ale jeszcze się za nie nie zabrałam :) Zazdroszczę Morza Spokoju

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stosik! Czytałam "Morze spokoju", ale średnio lubię NA (cały czas szukam swojej ulubionej powieści w tym gatunku). "Black Ice" czytało się przyjemnie, poza tymi tytułami znam jeszcze "Tak blisko" i Tak krucho" - "Tak blisko" bardzo mi się podobało, druga część to jakby uzupełnienie pierwszej historii, choć zmieniło troszkę moje postrzeganie pierwszego tomu.
    Miłej lektury i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic z tego nie czytałam i najchętniej zabrałabym te wszystkie książki do siebie!
    Miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stos! Też chcę "Miasto 44" :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny stos. Z chęcią uprowadziłabym Ci Miasto '44 i Przypadkowe szczęście :P Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowne zdobycze! Zazdroszczę książek Webber oraz "Black ice" i "Zaginionej dziewczyny", swoją drogą, strasznie gruba jest, nie myślałam, że aż tak bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja ostatnio zaniedbałam czytanie, ale myślę, że wkrótce będę mieć więcej czasu i nadrobię zaległości :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zazdroszczę Ci tych dwóch ksiazek: "Mia i zack" oraz "Miasto 44". Byłam na filmie o tym samym tytule i niezwykle mną wstrząsnął. Planuje równiez przeczytać ksiażkę stąd ta zdrowa zazdrość. Życze Ci miłej lektury książek, które jeszcze masz przed sobą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słuszny stos. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  15. "Tak blisko" czytałam i było super, na kontynuacje czekam, aż przyjaciółka przeczyta i mi pożyczy swój egzemplarz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. poluję na ''Przypadkowe szczęście'' + kilka innych pozycji, które tu widzę ;)
    ''Morze spokoju'' czytałam i byłam a nawet jestem do tej pory pod ogromnym wrażeniem ;)
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  17. poluję na ''Przypadkowe szczęście'' + kilka innych pozycji, które tu widzę ;)
    ''Morze spokoju'' czytałam i byłam a nawet jestem do tej pory pod ogromnym wrażeniem ;)
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń