Rok Bloga!!



Nie mogę w to uwierzyć. Rok temu dokładnie 7 kwietnia powstała pierwsza recenzja. Jaka ? "Poradnik pozytywnego myślenia" wprowadził mnie w świat blogosfery. Zaczęłam recenzować książki. Łał to było coś. Moje marzenie w końcu się spełniło. Recenzowałam książki, polecałam lub odradzałam innym. Rok nie jest to wcale wielki okres czasu, ale dla mnie ten czas był przełomowy. Moje recenzje na początku były na prawdę różne. Lepsze, gorsze. Uczyłam się. Co mogę pisać, czego powinnam unikać. Wielu z Was pomagało mi i służyło dobrą radą. Teraz w trakcie czytania książki, tworzy mi się w głowie recenzja. Wiem mniej więcej co powinnam napisać, a czego unikać.

Od początku tworzenia bloga do dziś moja biblioteczka wzbogaciła się o jakieś 150 nowych książek. Sama zawsze kupowałam książki, ale nigdy nie byłam wstanie pozwolić sobie na wszystkie o jakich marzyłam. Taką możliwość dała mi współpraca z wydawnictwami. Pamiętam jeden piękny dzień, kiedy zapukało do mych drzwi czterech kurierów i razem przynieśli mi 15 nowych pachnących świeżym drukiem książek.

Blog swoje urodziny obchodził dwa tygodnie temu, ale odkąd rozpoczęłam staż nie miałam wiele czasu na czytanie, czego bardzo żałuję. Teraz już wdrożyłam się w świat pracy, więc na blogu wszystko wróci do normy. Posty będą publikowane regularnie :)

Niezmiernie się cieszę, że postanowiłam założyć bloga. Poznałam wielu świetnych ludzi. Przeczytałam książki, o istnienia, których czasami nie miałam pojęcia. Mam nadzieję, że bloga będę mogła prowadzić tak długo jak będzie to możliwe. Nawet jak stuknie mi sto wiosen ;)


40 komentarze

  1. No proszę, widzisz jak ten czas z blogowaniem szybko leci? :) Wielki gratulacje. Życzę dalszej wytrwałości w recenzowaniu książek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! życzę kolejnych lat owocnych w notki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Sama 13 kwietnia obchodziłam swój roczek i doskonale wiem, jaka to satysfakcja i radość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromne gratulacje! Sama niedawno założyłam bloga i przekonałam się, że wcale to nie takie łatwe utrzymać go, ale jeśli się robi to, co się lubi to nie ma co tu gadać, tylko z przyjemnością oddawać się swojej pasji.
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zgadzam się jeśli robisz to co kochasz to to wychodzi naturalnie ;)

      Usuń
  5. Gratuluję! :)
    Ja miałam 3 kwietnia swoje małe święto, więc wiem jaka to radość :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych owocnych lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!
    Obym mogła to powiedzieć za rok i za dwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam nadzieję, że będziesz miała ze sto takich okazji ;D

      Usuń
  8. Gratulacje :) Jestem pewna, że teraz blog będzie trwał i trwał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roczku i życzę kolejnych zaczytanych lat w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdeczne gratulacje i mnóstwo dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książki i herbata łączą ludzi <3 If you know what I mean? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Ja też niedawno obchodziłam roczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie gratuluję i życzę wielu kolejnych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też niedawno zaczęłam staż i doskonale Cię rozumiem :)
    A z okazji rocznice życzę Ci wielu owocnych lat! Oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Najtrudniejszy pierwszy rok *muzyka* :) Gratuluję rocznicy i życzę dalszego zapału do blogowania oraz stosu wspaniałych powieści do czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje i wszystkiego co najlepsze z okazji okrągłej rocznicy. skoro pierwszy rok za Tobą, to teraz kolejne błyskawicznie polecą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie Ci gratuluję i życzę Ci tego, abyś została tutaj przez te sto wiosen :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję! I życze jeszcze wiele wiele ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! :)
    Niestety wiem co to znaczy brak czasu. Mnie też on ostatnio umyka. A książki leżą!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratki! Ja też mam rocznicę bloga w kwietniu - będzie za trzy dni trzy lata w blogosferze ;) Muszę się zgodzić, co do wielu wspomnianych przez Ciebie punktów: blog ubarwia książkowe życie, recenzja tworzy się w trakcie czytania, mamy szansę i dowiadujemy się o większej skali powieści niż dotychczas. Ja na bank czytam o wiele więcej dzięki motywacji, jaką daje tworzenie bloga - choć częściej też czytać lubiłam, to nie mogłam czytać aż tyle co teraz. A kurierzy? Sama radość ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. 4 kurierów jednego dnia? :) Łał, coś takiego to jeszcze mnie nie spotkało :) ale do pierwszych urodzin mam jeszcze miesiąc, więc kto wie :D
    Gratuluję :*
    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się udało, ale to było gdzieś po pół roku blogowania ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  25. Ja nieco ponad miesiąc temu obchodziłam pierwszą rocznicę założenia mojego blogu, choć mam wrażenie, że tworzę go od ładnych paru lat. Nie sądziłam, że blogowanie jest tak zajmujące i daje tyle satysfakcji - na pewno wiesz, o czym mówię. Życzę Ci spełnienia wszystkich blogowych marzeń i wyłącznie dobrych lektur. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń