Plakaty od Desenio

Własne mieszkanie dekoruje się bardzo przyjemnie. Tym chętniej inwestuje w różne dodatki. W moim mieszkaniu jest dużo roślin i książek, ale brakowało pięknych plakatów. Brakowało ich szczególnie nad kanapą. Zainwestowałam w półkę z Ikea i szukałam inspiracji. Udało mi się wybrać piękne plakaty do salonu, kuchni i pokoju mojej córeczki. Nie było to łatwe, bo wybór jest ogromny.




Od lewej anemony, do których mam szczególny sentyment, bo właśnie te kwiaty miałam w moim bukiecie ślubnym. W mniejszej formie replika obrazu Claude Monet. Później piękny kwiatowy obraz i grafika, która od razu wpadła mi w oko. 

1. Anemony - u mnie rozmiar 30x40 
2. Claude Monet - u mnie rozmiar 21x30
3. Kolorowe pole kwiatów - u mnie rozmiar 30x40
4. Namalowana kobieta - rozmiar 21x30
5. Bukiet różowych kwiatów- rozmiar 30x40







Plakaty z Desenio przychodzą bardzo starannie zapakowane, a druk jest wysokiej jakości. Wszystkie kolory są bardzo intensywne. 

6. Auguste Renoir - rozmiar 30x40

W kuchni postawiłam na grafikę przedstawiającą rodzaje kawy. 


7. Kawowe menu - rozmiar 21x30


W pokoju mojej córeczki pojawił się uroczy plakat z króliczkami. Miałam go na oku od dłuższego czasu i musiał się pojawić w naszym domu.


8. Króliczki - rozmiar 30x40




1 komentarze