Confess - Colleen Hoover



Auburn była zakochana po uszy. Mimo młodego wieku widziała siebie i swojego chłopaka za 50 lat jak trzymają się za ręce i z uśmiechem spoglądają na wnuki. Niestety los miał dla nich inne plany. Chłopak Auburn ma zaledwie 16 lat i umiera na raka. Kilka lat później główna bohaterka jest już dojrzałą kobietą, która żeby spełnić swoje największe i utrzymywane długo w tajemnicy marzenie, nie może popełnić żadnego błędu. Wszystko szło zgodnie z planem. Do czasu. Pewnego dnia poznaje Owena Gentry. Chłopak jest właścicielem bardzo specyficznej galerii. Maluje obrazy na podstawie wyznań obcych ludzi. Przypadkiem Aburn zostaje jego pracownicą. Jak to bywa w książkach z gatunku Young Adult i z pewnością was tym nie zaskoczę, oboje zaczynają czuć do siebie coś więcej. Jednak uczucie, które się między nimi rodzi, może przeszkodzić im w życiu, ponieważ oboje skrywają pewne tajemnice.

Coollen Hoover rozkochała mnie w swoim pisarstwie przez "Hopelles", a bardzo zniechęciła kiedy czytałam "Ugly love". Przez pewien czas wstrzymałam się z czytaniem jej książek, ostatecznie jednak dałam jej kolejną szansę. "Confess" jest naprawdę dobrą książkę. Historia jest dość typowa. Dwójka młodych ludzi, która przez różne wydarzenia, nie może być razem. Oprócz głównego wątku mamy też poboczny czyli sztukę. Byłam zachwycona obrazami, które były w książce. Pierwszy raz spotkałam się z urzeczywistnioną sztuką bohatera.

Autorka potrafi grać na emocjach, już czytając prolog miałam łzy w oczach. Późniejsze zwroty akcji cały czas trzymały w napięciu, a zakończenie jest po prostu urocze. Polecam naprawdę warto przeczytać. Książka o poświęceniu dla rodziny i miłości. Pełna nadziei wyczekuje na polskie wydanie tej książki.

Ocena: 8/10
Wydawnictwo: brak polskiego wydania
Liczba stron: 320

9 komentarze

  1. Czytałam jedną książkę autorki, ale nie jest moją ulubioną pisarką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sztuka wydaje się świetnym tłem dla powieści o miłości. Chętnie tę książkę przeczytam. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nic autorki nie czytałam, próbuję się jakoś do niej przekonać, ale nie po drodze mi na razie z twórczością tej Pani. Ale pewnie z czasem sięgnę po jej pozycję, więc i ta pewnie do mnie trafi... ale już z pewnością w polskim wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Coś czuję, że ta książka podbije moje serce jak tylko trafi w moje ręce polskie wydanie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzruszenie i łzy - to książka dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tylko "November 9" tej autorki i spodobał mi się jej styl, może kiedyś sięgnę także po tę książkę, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem strasznie ciekawa tej książki i czekam na polską wersję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli podobało Ci się Hopeless to z pewnością ucieszy Cię fakt, że w październiku ukaże się kolejna książka Colleen, którą autorka chce wrócić do klimatu Hopeless. Wszystko opisałam tutaj: NOWA KSIĄŻKA COLLEEN HOOVER I POLSKA PREMIERA “IT ENDS WITH US”.. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tej pory przeczytałam tylko jedną książkę tej autorki - "November 9". Mam inne w planach :)

    OdpowiedzUsuń