Ogień, który ich spala - Brittainy C. Chery



Logan Silverston jest narkomanem, chłopakiem z nizin społecznych. Allysa jest dziewczyną z bogatej rodziny, mieszkająca w dużym domu i mającą przed sobą niezłą perspektywę. Wydawało by się, że tych dwoje dzieli wszystko a okazało się, że łączy jeszcze więcej. Ta dwójka poznała się gdy mieli szesnaście lat. Najpierw rozbudziła się w nich przyjaźń, a potem wielka miłość. Niestety pewne sploty wydarzeń powodują, że muszę rozdzielić się na pięć lat. Po tak długim czasie nic już nie będzie takie samo.

Uwielbiam książki tej autorki. Jestem ich naprawdę dużą fanką. "Kochając Pana Danielsa" i "Powietrze, którym oddycha" było wspaniałymi książkami od, których nie mogłam się oderwać. Ta książka niestety nie naśladowała swoich poprzedników. Już na samym początku domyśliłam się jak ta historia się zakończy.



Allysa i Logan to dwójka młodych ludzi, którzy mają okropnych rodziców. Allysę opuszcza ojciec a matka bardziej kocha jej starszą siostrę Ericę. Z kolei matka Logana to narkomanka, a ojciec jest gangsterem, który wciąż ich bije. Brak miłości i akceptacji sprawił, że spragnieni tych dwóch uczuć zbliżyli się do siebie. Mogli ofiarować sobie nawzajem ten cudowny dar. To sprawiło że związali się ze sobą niewidzialną nicią. Mimo wielu przeszkód nawet po latach przerwy nie mogli przestać o sobie myśleć. I to właśnie przeszkadzało mi w tej książce. Allysa była wstanie poświęcić wszystko dla Logana, on wręcz przeciwnie. Zbyt wyolbrzymione poświęcenie, i nie wyjaśnione wątki spowodowały, że jestem zawiedzioną tą książką. Mogła mieć trochę więcej treści, aby na końcu wszystko było jasne.

Ocena: 6/10
Liczba stron: 450
Wydawnictwo: Filia

7 komentarze

  1. Właśnie czytam :) I stwierdzam, że czytałam lepsze historie tej autorki :)

    goszaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobała, chociaż reszta powieści autorki jest trochę lepsza. W moim mniemaniu wszystkie jej powieści są przewidywalne. Mi to nie przeszkadza, bo w romansach nie to jest dla mnie najważniejsze. Ja niedługo zabieram się za "Wodę, która niesie ciszę". Już nie mogę się doczekać :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pierwszy tom, a więc muszę koniecznie dokupić kolejne ;), żeby móc się za serię zabrać i wyrobić zdanie o tej pisarce ;)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie czuję się całą serią zainteresowana, więc nie będę raczej czytać... Chociaż podobno nigdy nie można mówić nigdy ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka książką... mi w oko wpadła torebka :D Z materiału? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm tak z materiału :D tzn nie jest miękka torebką tylko usztywnianą :)

      Usuń
    2. Śliczna:) Idealna na książki :D Gdzie można taką kupić? :)

      Usuń